26. toukokuuta 2015

Sähläystä ja tankkausta

Viikonloppu vierähti sairaaloiden SM-salibandyn huumassa. Sairaaloiden turnaus oli minulle toinen, tiesin siis mitä odottaa. Nämä turneethan eivät missään nimessä ole ainoastaan pelaamista, vaan moikataan tuttuja ja vietetään aikaa hyvässä seurassa.

Jalat huutavat hoosiannaa. Viikonloppuna peleissä kipeyty nilkka ja tänään kävin hierojalla parantelemassa turvonneita ja kipeitä koipia. Hätä ei olisi tämän näköinen, ellei olisi tärkeä viikko tulossa. Syksystä olen lisännyt hiukan juoksentelua ja lauantaina tavoittelen elämäni ensimmäisen maratonin juoksemista onnistuneesti läpi. Juoksuohjelma puhui jotain herkistelystä, minä tein sen pelaamalla viime viikon aikana noin 7 tuntia sählyä. Ei mennyt niinkuin strömsössä valmistautuminen, mutta nyt otan rennosti ja aloitan huomenna tankkauksen. Hiilari/nestetankkaus on minulla hyvin maltillinen, johtuen diabeteksen mukana tuomista kommervenkeistä. Triathlonkisoissakin olen selviytynyt miedosti tankkaamalla. Paljon hiilareita  yhtäkkiä saa verensokerit sahaamaan ja se taas ei palvele ajatusta pitkästä koitoksesta selviytymisestä.

Tämmösen sain





 Kohti lauantaita kipeillä, mutta onnellisilla kintuilla.

-Sirkku-



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti