15. kesäkuuta 2015

Hyppäsin vaakaan ja yllätyin!



On tämä laite joskus näyttänyt vähän enemmänkin. Tuohon lukemaan kun lisää 21,6 kiloa niin siinä sitä oltiin; Ninnu vuonna 2005. Juu, olin raskaana ja sillähän minä niitä kiloja silloin perustelin. Mutta jos synnärille jäi vain viitisen kiloa, niin jäähän siihen vielä selitettävää =D Nyt kymmenen vuotta myöhemmin ollaan eri mitoissa ja kyllähän tuo kuvassa oleva iltapaino on nyt ihanteellinen. Se tuntuu hyvältä ja saa nyt jäädä tuohon. Alle kuuskymppistä minusta ei tule, sen mä olen päättänyt. Tänä iltana vaakaan hyppääminen sai minut hyvälle tuulelle ja halusin jakaa hyvä tuuleni teillekin =) Mut ei enempää hössötystä painosta ja vaakalukemista; peili ja mittanauha ovat enemmän mun kavereita!

Kohta on sitten se hetki, kun laivan taxfree- myymälän notkuvat namihyllyt kutsuvat. Torstaina päättyy seitsenviikkoinen herkuttomuus. Mutta, mutta.....se alkaa laivareissun jälkeen uudestaan! Enemmän mä olen innoissani uudesta herkuttomuudesta kuin tulevasta kolmen päivän ökymätöstä. =) Pikkuisen on entisen namisyöpön mielipiteet muuttuneet....

Pakko mainita, että olen lisännyt aamulenkin salitreenien ja HIITin lisäksi. Tavoitteena juoksulenkit 3 kertaa viikossa, ennen runsasta aamupalaa. Juokseminen tuntuu ihan kuvotukselta, mutta annetaan nyt sillekin mahdollisuus =)

Kevyin terkuin, Ninnu






Ei kommentteja:

Lähetä kommentti